Toimitusehdot

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Caravan Kivirappu Oy (Y-tunnus: 2774557-1).

Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Kulloinkin voimassaolevat hinnat näet verkkokaupastamme. Postikulut riippuvat tilattujen tuotteiden painosta ja näet lopullisen postikulujen hinnan kassalla ennen maksua.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kivirappu.fi Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• tilausnumeron ja päivämäärän
• tilauksen tuotteet ja niiden yhteishinnan
• tilauksen toimitustavan ja sen hinnan

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksu pankkipainikkeilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

TOIMITUSAIKA

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Toimituskanavasta riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan kauppamme etusivulla. Osalla tuotteista on 6-16 päivän toimitusaika.

Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu meistä riippumattomista syistä, pidätämme oikeuden perua tilauksen kyseisen tuotteen osalta. Olemme asiakkaaseen yhteydessä, mikäli jotakin tuotetta ei enää ole saatavilla.

TOIMITUSTAPA JA POSTITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset asiakkaan valitseman palvelun kautta. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi sekä matkahuollon palveluista www.matkahuolto.fi

Kaikki voimassaolevat toimitustavat ja -hinnat näet ostoskorissa. Ostoskori laskee tilauksen painon mukaisen toimitusmaksun ja voit valita haluamasi toimitustavan.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Palautus- ja vaihto-oikeus koskee kaikkia myymiämme tuotteita. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, täysin virheetön, täysin puhdas ja myyntikuntoinen (rikkomaton pakkaus). Jos tuotteessa tai paketissa on virheitä tai likaa, palautetaan myyntihinnasta enintään 50 %.

Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita. Käsittelemme mahdolliset vaihdot ja palautukset ensitilassa ja lähetämme ohjeet palautuksen hoitamista varten.

Halutessasi tehdä ilmaisen palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 vuorokauden sisään tuotteen vastaanottamisesta. Vaihtotilauksessa hyvitämme palautuksen arvon uudesta tilauksesta tai palautamme ylimääräisen suorituksen pankkitilille.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• kopio tilausvahvistuksesta

Palautuksesta on aina reklamoitava etukäteen sähköpostitse vastaamalla tilausvahvistukseen tai verkkokaupan palautelomakkeen kautta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN PALAUTUS

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen pekka.kiviaho@kivirappu.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Caravan Kivirappu Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.